Политика за възстановяване на средства
Закупеният продукт не отговаря ли на желания? В такъв случай предлагаме възможност за замяна или връщане.
Ако искате да замените или върнете продукта, трябва да направите това в рамките на 14 дни след получаването . Продуктите трябва да бъдат върнати в първоначалното им състояние, неизползвани и с непокътнати етикети и етикети. Продуктът не трябва да съдържа никакви следи от употреба. Продукти, които имат печат и чийто печат е счупен/липсващ, вече не могат да бъдат върнати. Запазваме си правото да откажем върнати артикули, ако се подозира, че артикулите вече са били използвани или са били повредени не по наша вина.
Пратката за връщане трябва да бъде снабдена с код за проследяване и проследяване. Подателят винаги носи отговорност за пратката. Транспортните разходи при връщане са за сметка на подателя.
Ако сме получили върнатите от вас артикули, закупената сума ще бъде възстановена по сметката ви в рамките на 14 дни. Ще получите възстановяването си чрез същия метод на плащане, както когато сте направили поръчката си. Ако все още не сте получили възстановяване, моля, проверете отново банковата си сметка. Моля, свържете се с компанията на вашата кредитна карта, може да отнеме известно време, преди вашето възстановяване да бъде официално резервирано. След това се свържете с вашата банка. Често има известно време за обработка, преди възстановяването да бъде публикувано. Ако сте направили всичко това и все още не сте получили сумата си, моля свържете се с нас на support@perfumes.bg.
Искате ли да замените или върнете поръчка? Моля, свържете се с нас на support@perfumes.bg, за да започнем процеса на връщане.